Kuvar

Elisa on liidripositsioonil kõnekaarditurul

Uuringufirma Nielseni viimatise analüüsi kohaselt müüb Eesti mobiilsideoperaatoritest kõige rohkem kõnekaarte Elisa, keda eelistas 42,7 % siinsetest kõnekaardi klientidest. Seejuures kuulub Elisale kõnekaardi turul olevast kõneajast 43,3%, mis on viimase kolme aasta parim näitaja.

Nielseni andmetel oli perioodil märts-aprill kõnekaartide müügis Telia osakaal 30,8% ning Tele2-l vastavalt 26,5%.

„Kuigi kõnekaardi turg pole enam see, mis aastaid tagasi, on Elisa suutnud ZEN ja Elisa kõnekaartidega oma positsiooni turul tugevdada ja kliendiarvu hoida,“ ütles Elisa juhatuse liige Andrus Hiiepuu.

Kuigi üha enam kliente on valimas lepingulist teenust, pole Andrus Hiiepuu sõnul kõnekaardid turult kuhugi kadumas: „Neid ostetakse pidevalt ning kõnekaardi kasutajate seas saab eristada kindlaid sihtrühmi. Näiteks eelistavad kõnekaarti kliendid, kes ei soovi püsikohustusi või kes tarbivad teenust pigem ebaregulaarselt.”

Nielseni uuring on kokku pandud märtsi ja aprillikuu kõnekaardi edasimüüjate müüginumbrite alusel.