Telia Uudised

Telia kasvas mobiili-, lairiba- ja TV-valdkonnas

Telia Eesti kasvas 2016. aasta esimeses kvartalis kõigis oma fookusvaldkondades, suurendades käivet ja kliendiarvu nii mobiili-, lairiba- kui TV-teenuste vaates.

Telia 1. kvartali müügitulu kasvas 2,7% võrreldes eelmise aasta sama ajaga, ulatudes 69,1 miljoni euroni. Esimese kvartali üheks olulisemaks sündmuseks oli ettevõtte nime- ja brändiuuendus, mille käigus võeti seniste kaubamärkide EMT ja Elion asemel jaanuari lõpus kasutusele ühtne Telia bränd.

„Oleme tulemustega rahul, meie kliendibaas on tugev ja kasvab jõudsalt. Telia bränd on turul hästi vastu võetud, TNS Emori uuringus valiti meid 10 meeldivaima kaubamärgi hulka vaid paar nädalat peale lansseerimist. Samuti  kerkis Telia väärikale 3. kohale CV Keskuse poolt kokkupandavas ihaldusväärsemate tööandjate edetabelis. Üks edu põhjuseid on kindlasti selles, et oleme kolme kuu jooksul turule toonud mitmed uued ja ainulaadsed, kliente kõnetavad pakkumised. Kinnitan, et plaanime uuenduslike teenuste aktiivse arendamisega jätkata ning Telia side Eesti inimeste ja ühiskonnaga jääb tugevaks,“ ütles Telia Eesti juht Dan Strömberg.

Mobiilivaldkond ja mobiilne internet

2016. aasta esimese kvartali lõpus ulatus Telia mobiilside klientide arv 863 000-ni, mida on ligi 30 000 võrra enam kui möödunud aastal samal ajal. Lepinguliste mobiiliteenuste kasutajate arv ulatus seejuures 756 000 kliendini (2015 samal ajal: 729 000) ning kõnekaardi kasutajate arv 107 000-ni (2015 samal ajal: 105 000).

Esimese kvartali lõpuks oli Telial 291 000 aktiivset mobiilse interneti kasutajat, kasvades aastaga 37 000 kasutaja võrra.

Jaanuaris tuli Telia Eestis turule ainulaadse pakkumisega, mis võimaldab Mobiilse elu klientidel kasutada mobiilset internetti Baltimaades ja Skandinaavias koduturu hinnaga. Märtsi lõpus laienes sama loogika ka kõnesidele ja sõnumitele

Lairiba

Aasta alguses hakkas Telia pakkuma uut 4G Koduinterneti lahendust, mille näol on tegu 4G tehnoloogial põhineva mahupiiranguta koduinternetiga. Koduinternet on mõeldud kasutamiseks aadressidel, kus kvaliteetne kaabliga ühenduse (optika, VDSL2, ADSL2 tehnoloogiad) võimalus puudub. Internetile lisaks saavad kliendid endale tellida ka teleteenuse MINU.TV kodus, kus on esindatud 27 populaarsemat telekanalit, tasuta Filmiriiul, Lastenurk ning Salvestamise teenus. Uus lahendus osutus algusest peale väga populaarseks ning täna kasutavad seda tuhanded kodud. 2016. aasta esimeses kvartalis oli Telial 230 000 lairiba internetiühenduse tellijat, mida on 6000 võrra enam kui aasta eest samal ajal.

TV

Märtsis lansseerisid telekanal FOX ja Telia Baltimaades uudse teleseriaalide vaatamise võimaluse FOXplay, mille kaudu saab vaadata telekanalite FOX ja FOX Life sarjade paremikku reklaamivabalt. FOXplay lisandus lisatasuta Telia TV põhipaketti, pakkudes enam kui 200 tunni jagu meelelahutust. Uues keskkonnas on muu hulgas üleval nt hittsarja „Elavad surnud“ kuus esimest hooaega ning sarjade „Wayward Pines“ ja „Da Vinci deemonid“ kõik hooajad. 25. aprillist hakkavad rakendusse lisanduma menuseriaali „Troonide mäng“ uue hooaja osad.

Tervikuna on Telia teleteenuse kasutajate arv teinud aastaga tubli kasvu – kui 2015. aasta esimeses kvartalis oli Telia TV kasutajaid 166 000, siis käesoleva aasta samal perioodil oli see number 9000 võrra suurem ehk 175 000.

IT ja innovatsioon

Jaanuaris sõlmisid Telia emafirma TeliaSonera ja Ericsson strateegilise partnerlusleppe 5G võrgu väljaarendamiseks. Kava kohaselt saavad kliendid Stockholmis ja Tallinnas 5G teenused kasutusele võtta aastal 2018. Koostöö võimaldab kasutusele võtta mõlema ettevõtte tugevused innovatsiooni ja tehnoloogia vallas ning aitab mõista seda, kuidas IKT, digitaliseerimine ja ühendumine mõjutavad tarbijaid, ettevõtteid ja ühiskonda.

Märtsis avas Telia koos Tartu ülikooliga Tartus asuva asjade interneti ehk värkvõrgu labori. Tegemist on ainulaadse laboriga nii Eestis kui ka Baltimaades, mis on sisustatud kui nutikas kodu ja nutikas kontor, mida saab kontrollida keskselt üle võrgu.

Kui leidsid kirjavea, palun anna meile sellest teada, märgistades kirjavea ja vajutades samal ajal alla klahvid Ctrl ja Enter.

Reklaam

Kirjavea teataja

Järgnev tekst saadetakse toimetusele ülevaatamiseks: