Kuvar

Juht selgitab: mis on Telia uuendatud Online.ee meilikeskkonnas uut?

Foto: kuvatõmmis

Telia kaotas mõned kuud tagasi mitmeid e-posti aadresse ühendava keskkonna Suhtluse ning selle asemel kuulutas välja uue Online.ee saidi, mis alguses üldse mitte kasutajatele meelt mööda ei olnud. Nüüdseks on see juba mõned kuud vana ning enamasti sellega harjutud, aga mõned päevad tagasi, nagu välk selgest taevast, muutis Telia Online.ee välimust jälle, ja seda küllaltki märgatavalt. Uurisime Telialt, mis täpselt populaarses suhtluskeskkonnas muutunud on. Uuendust selgitab Online.ee teenuste juht Reeno Koemets.

Online.ee uuenduste näol pole tegu täiesti uue versiooniga, vaid täiendustega, mis muudavad olemasolevat keskkonda kasutajasõbralikumaks erinevate seadmete ja vajadustega kasutajate jaoks.

Muudatustel on neli olulisemat eesmärki:

Online.ee keskkond. E-maili aadressid on salastatud

Kõigi kirjeldatud täienduste eesmärk on liikuda selle suunas, et keskkonda mahuksid ära erinevad segmendid ja kliendigrupid vastavalt nende seadmetele või vajadustele. Seega oleme liikumas rakenduspõhisemaks, mis tähendab, et näiteks e-posti kasutaja saab kasutada E-maili ja ei ole häiritud teistest rakendustest, mida ta parajasti ei kasuta.

Mõistame ka seda, et osadele kasutajatele ei pruugi meeldida keskkonnas toimuvad muudatused. Muudatuste põhjus on  paljuski tingitud sellest , et kliendibaas on väga kiiresti muutunud – kui esialgselt oli Online.ee loodud äriklientidele , siis tänaseks moodustavad kliendibaasist suure osa endised hot.ee kasutajad Samas oleme päris lähedal saavutamaks seda, et enamus meie kasutajaid on rahul ja seda näitab ka meie klientide tagasiside viimase uuenduse kohta. Meie eesmärk on e-posti klientidele anda kätte mugava ja meeldiva keskkonna, mis suuremaid muudatusi enam ei vaja ja sobib enamus klientidele ja igal ekraanil. Usume, et jõuame sinna 4. kvartali alguses.