UudisedEestiTelia

Idufirmade kiirendi VUNK finaali jõudis kolm potentsiaalikat äriideed

0
VUNK-il osalev firma HypeSilo. Foto: HypeSilo

Telia VUNK kiirendi idufirmade loomist ja kasvu toetava programmi 2016. aasta hooaeg on jõudnud lõpusirgele. Tänaseks on välja valitud kolm kõige potentsiaalikamat äriideed, mida neid arendavad tiimid saavad veel kuni 16. novembrini koos mentoritega kiirendis testida ja turuküpseks vormida. 16. novembril toimub äriideede demopäev.

Sellel aastal olid VUNK programmi oodatud äriideed, mis olid seotud kas digitaliseerimise, e-kommertsi või asjade interneti (IoT –  Internet of Things) valdkonnaga. Need kolm olid fookusteemad, kuid esitada võis ka muid nutikaid ja telekomi valdkonnaga seonduvaid äriideesid.

Käesolevat VUNK-i hooaega peab Telia erakliendi- ja turundusüksuse direktor Holger Haljand väga õnnestunuks. „Selle aasta osalejad olid äärmiselt tugevad ning  tore oli näha osalejate aktiivsust ning tahet luua oma käte ja mõtetega oma ettevõte. Kokku esitati programmi 35 äriideed, millest finišisse jõudis kolm. Valiku tegemisel oli kolm kriteeriumit – meeskonna pühendumine, äripotentsiaal ja Telia võimalus ka tulevikus äri edendamisse panustada.“

2016. aasta VUNK kiirendi võitjad on Bytesight, CADirect ja HypeSilo.

Augmented reality ehk liitreaalsusel põhinevaid lahendusi nii jaekauplustele kui e-poodidele loov idufirma Bytesight. Müüdavad asjad, olgu nendeks näiteks nutiseadmed või telerid, tuuakse loodava lahenduse kaudu päriseluliselt vaadeldavaks, lisades juurde toodete kirjeldusi või teenuste soovitusi – sõltuvalt kliendi soovist.

CADirect loob platvormi inseneridele, mis ühendab erinevate tarnijate toodete kataloogid ning hinnad. Automatiseerides inseneride töövoo ühte osa, on võimalik saavutada nende tööaja 15-protsendiline kokkuhoid.

HypeSilo`l on plaanis luua platvorm, mis muudab sotsiaalmeediajuhtide töö tõhusamaks ning tõstab suhtluskiirust sotsmeediakanalites. Idufirmal on plaanis luua lahendus, mis oskab prioritiseerida sissetulevat infot ning genereerida automaatseid vastuseid sotsiaalmeediast tulnud soovidele, küsimustele ja tähelepanekutele. Eriti tõhusalt peaks see töötama kriisisituatsioonides.

Selleks, et head ideed pelgalt mõteteks ei jääks, läks võidutiimide vahel Telia poolt jagamisele 30 000 eurone auhinnafond.

Telia VUNK kiirendi loodi 2015. aastal koostöös Garage48 ja Startup Wise Guys´ga. Selle eesmärgiks oli ja on edendada Eesti ettevõtluskeskkonda pakkudes soovijatele võimalust testida programmi raames oma äriideesid ning arendada neid üheskoos tuntud ja tunnustatud mentoritega.

2016. aasta VUNK programmi võitnud äriideede demopäev toimub 16. novembril, kell 17.30 Scoro uues kontoris, aadressil Endla 15. Kõik, kes soovivad demopäeval osaleda, saavad endast registreerida siin.

Kui leidsid kirjavea, palun anna meile sellest teada, märgistades kirjavea ja vajutades samal ajal alla klahvid Ctrl ja Enter.

Sony uusim ja võimsaim 4K toega PlayStation 4 Pro mängukonsool on nüüdsest Eestis müügil

Eelmine lugu

Arvustus: Eesti jutupliiats on nii haarav, et meelitab lapsed ekraanide tagant ära

Järgmine lugu

Sulle võib ka meeldida:

More in Uudised