Connect with us

Uudised

GoPro esitles uusi kaameraid ja drooni

Avaldatud:

Lõpuks on see hetk kätte jõudnud, mida on paljud filmitegijad ja spordisõbrad pikisilmi oodanud. Nimelt maailma populaarseim väikeste ja veekindlate kaamerate valmistaja GoPro avalikustas ühe uue kaamera, teise uue kaamera, ja ka Karma-nimelise drooni, mille kohta oli teada juba ligi aasta, kuid GoPro ei raatsinud varem ühtegi pilti, tehnilist näitajat ning hinnanumbrit öelda.

Kui GoPro on varasemalt korraga müügile toonid esialgu võimsaima Black mudeli ja keskmise Silveri ning eelmise aasta näitel veidi hiljem kuubikukujulise Sessioni, siis nüüd jäeti Silver mudel üldse ära, ja esitleti Hero5 Black ja Session mudeleid.

Uus lipulaev Hero5 Black sarnaneb palju Hero 4 Black mudeliga, aga loomulikult on ka uuendusi. Olulisemate näitajate hulka kuulub 4K videosalvestus (kuni 60 k/s), häälkäsklused, 2-tolline puuteekraan, GPS ja 12-megapiksliste fotode jäädvustamine. Fotosid saab salvestada ka RAW formaadis, mis lisab ruumi jäteltöötluses fotot suuremas ulatuses muuta.

Hero5 Sessionil pole GPSi, ekraani ning RAW-failide tuge, aga see-eest on kaamera väiksem ja soodsam. Õnneks toetab ka Session häälkäsklusi, aga mitte eesti keeles. Sessionil on veekindlust ilma eraldi korpuseta kuni 10m.

Mõlemad uued GoPro kaamerad ühilduvad vanade kinnitustega ning mõlemal on olemas digitaalne pildistabilisaator.

Hero5 Session hakkab maksma umbes 300 eurot, Black aga umbes 400.
Karma droon saabub müügile oktoobri lõpus hinnaga 800 eurot.

Lugu täieneb!

Kui leidsid kirjavea, palun anna meile sellest teada, märgistades kirjavea ja vajutades samal ajal alla klahvid Ctrl ja Enter.

Reklaam
Kliki siia kommenteerimiseks

Eesti

Telia Eesti saab uue juhi

Avaldatud:

Telia Eestit hakkab juuli keskpaigas juhtima Eesti juurtega Robert Pajos. Ettevõtte praegune juhatuse esimees Dan Strömberg suundub Telia Leedu juhiks.

“Telia Eesti on hästi juhitud ning tugevaid tulemusi näitav ettevõte, mis ajab vastutustundlikku ja laiema ühiskondliku mõjuga äri, mida me kõrgelt hindame,” ütles Telia Company juhatuse liige ja Leedu, Eesti ning Taani klastri juht Emil Nilsson. “Tänan Dani tema suure panuse eest – ettevõttel on täna paigas kindel strateegia, mille täitmist saavad Robert ja tema juhitav meeskond jätkata.”

Robert Pajos kolib Eestisse Brasiiliast, kus ta on viimased seitse aastat juhtinud Ericssoni grupi piirkondlikke üksusi. Pajos on isa poolt Eesti juurtega ning tal on ette näidata edukas rahvusvaheline karjäär tippjuhina.

“Ootan suure põnevusega Eestisse kolimist ja Teliaga ühinemist, et panustada digitaalsetesse muutustesse, mis toimuvad ettevõttes nii sisemiselt kui klientide suunal,” ütles Pajos. Telia uut juhti ootavad Eestis nii suvekodu kui sõpruskond.

Dan Strömberg võtab Leedus teatepulga üle seniselt juhilt Kestutis Sliuzaselt. “Olen väga tänulik Telia Eesti meeskonnale kõige eest, mida me viimase kahe ja poole aasta jooksul oleme ühiselt saavutanud. Viisime kaks erinevat ettevõtet ühise kaubamägi ja juhtimiskultuuri alla, näitasime koostöös heade partneritega eelmisel sügisel 5G võimalusi ning oleme oma klientide jaoks esimesena turule toonud mitmeid uusi tooteid-teenuseid. Olen kindel, et senine kiire ja tugev areng jätkub,” sõnas Strömberg.

Kui leidsid kirjavea, palun anna meile sellest teada, märgistades kirjavea ja vajutades samal ajal alla klahvid Ctrl ja Enter.

Jätka lugemist

Sisuturundus

CEBIT tuleb taas, nüüd uues kuues

Avaldatud:

CEBIT 2018

Mis tuleb eestlasele esimesena meelde, kui mõelda Saksamaa peale? Autod, õlu, vorst? Midagi olulist on veel – suur infotehnoloogia mess CEBIT, mis toimub vahemikus 11-16 juuni. See on läbinud mahuka uuenduskuuri, muutunud on nii sihtgrupp, sisu kui värv.

Neile, kes on tehnoloogiaalaseid uudiseid jälginud, on ilmselt meelde jäänud sellised messid nagu CES või MWC, kuid nende kõrval ei maksa unustada ka suurema külastajatearvuga CEBIT-it. Seda külastas möödunud aastal ligi 200 000 inimest.

CEBIT 2018 katab äri, valitsuse ja ühiskonna digitaliseerimist iga võimaliku nurga alt. Messilt võib leida nii väljapanekuid, konverentse kui ka võrgustike loomist.

Alates eelolevast korrast on messil neli suunda:

  • d!conomy – seitsmes hallis saab tutvuda digitaalse transformatsiooni ning selle trendidega, koguda inspiratsiooni ning äri teha;
  • d!tec – tuleviku tehnoloogiad, alustades immersiivsete tehnoloogiatega, blokiahelaga, tehisintellektiga ja lõpetades liitreaalsusega;
  • d!talk – konverentsid ja töötoad tunnustatumate digitaalajastu liidritega;
  • d!campus – esitlused, elav muusika, tänavatoit – see on uutmoodi suhtlus teiste asjatundjatega.

Soodushinnaga messipileti saab vormistada siin. Sooduskood: PH3S2cNv8r.

Messipileteid saab soetada ka Saksa-Balti Kaubanduskojast:
Tel: +372 6276 944
E-mail: [email protected]

NB! Pileti hind tõuseb alates 28. maist.

Rohkem infot CEBIT-i kohta leiab veebilehelt www.cebit.de

Kui leidsid kirjavea, palun anna meile sellest teada, märgistades kirjavea ja vajutades samal ajal alla klahvid Ctrl ja Enter.

Jätka lugemist

Uudised

Täna 13 aastat tagasi laeti üles esimene YouTube’i video

Avaldatud:

23. aprillil 2005 laadis YouTube’i kaasasutaja Jawed Karim oma äsja loodud videokeskkonda üles selle kõige esimese video – 18-sekundilise San Diego loomaaias filmitud klipi.

Kuigi video ise on hästi lihtne, näidates taustaks elevante, siis sellel oli suur mõju loodud veebiplatvormi edasisele arengule.

„Pärast kõige esimest klippi hakkas YouTube’i populaarsus hüppeliselt kasvama ning on praeguseks jõudnud nii kaugele, et selles keskkonnas vaadatakse iga päev umbes viis miljardit videot,“ ütles Tele2 Eesti klienditeenindusdirektor Sirli Seliov.

Seliov toob välja mõned põnevamad faktid YouTube’i kohta:

YouTube’i keskkonnas vaadatakse ligi 1 miljard tundi sisu iga päev.

  • Kõige enam vaadatud video on Luis Fonsi ja Daddy Yankee lugu Decpacito, mida on tänaseks vaadatud kokku üle viie miljardi, täpsemalt 5 068 980 605 korda.
  • PSY – Gangnam Style oli põhjus, miks YouTube’il tuli ümber teha vaatamiste numbri loendamine. Enne seda oli võimalik vaatajanumbreid koguda ühele videole kuni 2 147 483 647 ehk üle 2,4 miljardi, kuid Gangnam Style oli sedavõrd populaarne, et purustas esialgse vaatamiste piirangu ning tänaseks on antud videot vaadatud juba 3,1 miljardit korda.
  • Korraga veedetakse YouTube’is keskmiselt 40 minutit.
  • 62 protsenti videokeskkonna kasutajatest on mehed ning nende lemmikvideoteks on jalgpall ja strateegiamängud.
  • YouTube’il on üle 30 miljoni aktiivset kasutajat iga päev; ühes kuus külastab lehte umbes 1,53 miljardit kasutajat.

Kõige esimene YouTube’i video on nähtav siit.

Kui leidsid kirjavea, palun anna meile sellest teada, märgistades kirjavea ja vajutades samal ajal alla klahvid Ctrl ja Enter.

Jätka lugemist

POPID POSTITUSED

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: