Connect with us

Uudised

OnePlus X nutitelefon on nüüd avalik!

Avaldatud:

Lõpuks tõi Hiina tootja OnePlus avalikkuse ette X nutitelefoni, mis sarnaneb välimuselt iPhone 5-ga.

Välimuselt on saadaval mustast klaasist valmistatud telefon ja keraamilise pealispinnaga telefon, mida jõuab müügile vaid 100,000 isendit, mis tähendab et sellise telefoni soetamiseks on vaja kutset ja kiirust.

Kuna tegu on pigem soodsamapoolse telfoniga, siis pole selle sees midagi väga erilist.

opx-022-ceramic-front-left-bottom-01-1

Telefonil on 5-tolline Full HD AMOLED ekraan ning telefoni hoiab töös Snapdragon 801 protsessor, mis oli 2014 aasta lipulaevade sees. Lisaks on 3GB muutmälu,  2,525 mAh aku ning lausa kaks SIM kaardi pesat. Õnneks on lisaks telefoni 16GB sisemälule võimalus kasutada kuni 128GB MicroSD mälukaarti mälumahu suurendamiseks.

opx-003-black-front-02-1

X’i taga on 13-megapiksline kaamera, mis ei tee 4k videot ning ees on 8-megapiksline kaamera.

opx-019-black-back-left-01-1

Nutitelefoni küljel on teistelt mudelitelt pärit lüliti, millega saab kiirelt telefoni muuta hääletuks ja vastupidi.

opx-001-ceramic-left-02-1

Füüsilist kodunuppu telefonil ei ole, mis tähendab et sõrmejäljelugejat sammuti pole ning laadimiseks on isendil MicroUSB pesa.

 

Seadme tarkvaraks on OxygenOS, mis on veidi muudetud versioon Android 5.1.1’lt.

OnePlus X ei ole uuem versioon OnePlus 2-st, sest tegu on madalama otsa seadmega, kes soovivad kaasaaegset, soodsat ja kvaliteetset keskklassitelefoni.

opx-017-ceramic-front-right-01-1

Nutitelefoni hinnaks saab umbes 250 eurot ning müüki jõuab seade Euroopas 5. novembril.

Allikas: OnePlus

Kui leidsid kirjavea, palun anna meile sellest teada, märgistades kirjavea ja vajutades samal ajal alla klahvid Ctrl ja Enter.

Reklaam
Kliki siia kommenteerimiseks

Sisuturundus

CEBIT tuleb taas, nüüd uues kuues

Avaldatud:

CEBIT 2012. Foto: Gunnar Wrobel / CC

Mis tuleb eestlasele esimesena meelde, kui mõelda Saksamaa peale? Autod, õlu, vorst? Midagi olulist on veel – suur infotehnoloogia mess CEBIT, mis toimub vahemikus 11-16 juuni. See on läbinud mahuka uuenduskuuri, muutunud on nii sihtgrupp, sisu kui värv.

Neile, kes on tehnoloogiaalaseid uudiseid jälginud, on ilmselt meelde jäänud sellised messid nagu CES või MWC, kuid nende kõrval ei maksa unustada ka suurema külastajatearvuga CEBIT-it. Seda külastas möödunud aastal ligi 200 000 inimest.

CEBIT 2018 katab äri, valitsuse ja ühiskonna digitaliseerimist iga võimaliku nurga alt. Messilt võib leida nii väljapanekuid, konverentse kui ka võrgustike loomist.

Alates eelolevast korrast on messil neli suunda:

  • d!conomy – seitsmes hallis saab tutvuda digitaalse transformatsiooni ning selle trendidega, koguda inspiratsiooni ning äri teha;
  • d!tec – tuleviku tehnoloogiad, alustades immersiivsete tehnoloogiatega, blokiahelaga, tehisintellektiga ja lõpetades liitreaalsusega;
  • d!talk – konverentsid ja töötoad tunnustatumate digitaalajastu liidritega;
  • d!campus – esitlused, elav muusika, tänavatoit – see on uutmoodi suhtlus teiste asjatundjatega.

Soodushinnaga messipileti saab vormistada siin. Sooduskood: PH3S2cNv8r.

Messipileteid saab soetada ka Saksa-Balti Kaubanduskojast:
Tel: +372 6276 944
E-mail: [email protected]

NB! Pileti hind tõuseb alates 28. maist.

Rohkem infot CEBIT-i kohta leiab veebilehelt www.cebit.de

Kui leidsid kirjavea, palun anna meile sellest teada, märgistades kirjavea ja vajutades samal ajal alla klahvid Ctrl ja Enter.

Jätka lugemist

Uudised

Täna 13 aastat tagasi laeti üles esimene YouTube’i video

Avaldatud:

23. aprillil 2005 laadis YouTube’i kaasasutaja Jawed Karim oma äsja loodud videokeskkonda üles selle kõige esimese video – 18-sekundilise San Diego loomaaias filmitud klipi.

Kuigi video ise on hästi lihtne, näidates taustaks elevante, siis sellel oli suur mõju loodud veebiplatvormi edasisele arengule.

„Pärast kõige esimest klippi hakkas YouTube’i populaarsus hüppeliselt kasvama ning on praeguseks jõudnud nii kaugele, et selles keskkonnas vaadatakse iga päev umbes viis miljardit videot,“ ütles Tele2 Eesti klienditeenindusdirektor Sirli Seliov.

Seliov toob välja mõned põnevamad faktid YouTube’i kohta:

YouTube’i keskkonnas vaadatakse ligi 1 miljard tundi sisu iga päev.

  • Kõige enam vaadatud video on Luis Fonsi ja Daddy Yankee lugu Decpacito, mida on tänaseks vaadatud kokku üle viie miljardi, täpsemalt 5 068 980 605 korda.
  • PSY – Gangnam Style oli põhjus, miks YouTube’il tuli ümber teha vaatamiste numbri loendamine. Enne seda oli võimalik vaatajanumbreid koguda ühele videole kuni 2 147 483 647 ehk üle 2,4 miljardi, kuid Gangnam Style oli sedavõrd populaarne, et purustas esialgse vaatamiste piirangu ning tänaseks on antud videot vaadatud juba 3,1 miljardit korda.
  • Korraga veedetakse YouTube’is keskmiselt 40 minutit.
  • 62 protsenti videokeskkonna kasutajatest on mehed ning nende lemmikvideoteks on jalgpall ja strateegiamängud.
  • YouTube’il on üle 30 miljoni aktiivset kasutajat iga päev; ühes kuus külastab lehte umbes 1,53 miljardit kasutajat.

Kõige esimene YouTube’i video on nähtav siit.

Kui leidsid kirjavea, palun anna meile sellest teada, märgistades kirjavea ja vajutades samal ajal alla klahvid Ctrl ja Enter.

Jätka lugemist

Apple

Apple vahetab välja valitud 13″ MacBook Pro mudelite akud

Avaldatud:

Apple andis teada, et 2016. aasta oktoobrist 2017. aasta oktoobrini toodetud ilma Touch Bar-ita MacBook Pro 13″ mudelite seas on vigase komponendiga arvuteid, mille akud võivad paisuda.

Tootja sõnul ei ole tegu ohtliku veaga, kuid sellegipoolest vahetab Apple probleemsete mudelite akud tasuta välja.

Vigase arvuti tuvastamiseks tuleks Apple’i veebilehel seerianumber sisestada ning positiivse vastuse korral arvuti viia Apple’i garantiipartneri juurde, kes aku välja vahetab.

Kui leidsid kirjavea, palun anna meile sellest teada, märgistades kirjavea ja vajutades samal ajal alla klahvid Ctrl ja Enter.

Jätka lugemist

POPID POSTITUSED

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: