Viimastel päevadel on palju küsimusi tekitanud juhtumid, kus Samsungi uusimad Note7 telefonid on klientidel süttinud põlema vigase akukomponendi tõttu.
Samsung Eesti mobiilidivisjoni juht Antti Aasma kommenteeris olukorda:
“1. septembri seisuga oleme teadlikud 35 juhtumist üle maailma ning koos varustajatega oleme läbi viimas põhjalikku uuringut, et tuvastada, kas turul on müügil teisigi võimalikke defektse akuga seadmeid. Baltikumis ei ole seni tuvastatud ühtegi säärast juhtumit. Lisaks pole Samsungile teadaolevalt ükski inimene tekkinud intsidendi tõttu viga saanud. Kuna tarbijate turvalisus on meie jaoks ülimalt oluline ning säärastesse juhtumitesse suhtume täie tõsidusega, on Samsung Galaxy Note7 müügi ajutiselt peatanud.
Galaxy Note7 tavamüügi algus Baltikumis on edasi lükkunud oktoobrisse. Täpse kuupäeva avaldame niipea kui võimalik.
Eeltellimuste kaudu juba kasutajateni jõudnud uued Galaxy Note7 telefonid vahetab Samsung järgnevate nädalate jooksul välja. Selle ajani on Note7 värsketel omanikel võimalik lasta oma telefoni kontrollida Samsungi ametlikes klienditeeninduspunktides.
Juba tarbijateni jõudnud seadmete arv Baltikumis on väga väikevõrreldes kogu eeltellimuste käigus soetatud seadmete arvuga. Tarne telefoni eeltellijatele, kes pole oma seadet veel kätte saanud, on esialgu edasilükkunud. Uuest tarneajast annab Samsung teada nii pea kui võimalik. Tarbijatel on võimalus jääda kas uut tarnet ootama või küsida raha tagasi.
Meil on väga kahju tekkinud ebamugavuste pärast, kuid kirjeldatud toimingud on vajalikud, et saaksime tarbijatele jätkuvalt pakkuda kõrgkvaliteetseid tooteid.Töötame oma partneritega külg külje kõrval, et seadmete väljavahetamisprotsess kulgeks võimalikult sujuvalt ja tõhusalt. Oleme tänulikud mõistva suhtumise eest ning edasise info osas palume varuda pisut kannatust.”