UudisedEestiElisaApple

Elisal täitus Apple’iga esimene koostööaasta

0

Maikuus täitus Elisal aasta ajast, mil ettevõte sai ametlikuks Apple esindajaks Eestis. Elisa suhtekorralduse juht Marika Raiski vestles Elisa tooteturunduse juhi Mailiis Ploomanniga, et aru saada, milline on esimene koostöö aasta olnud ning kuidas on Elisa kliendid Apple’i nutiseadmed vastu võtnud.

“Koostöö Apple’i kui partneriga on olnud vägagi edukas. Tunnistada tuleb siiski, et võrreldes teiste seadmetootjatega on Apple väga erineva organisatsioonikultuuriga,” lausus Elisa tooteturunduse juht Mailiis Ploomann.

“Näiteks on protsesside lõplik paika loksumine võtnud päris kaua aega. Tänaseks on möödas aasta ning alles nüüd julgen öelda, et teame, millal, kuidas ja kellega on vaja koostöö sujumiseks suhelda. Kindlasti on see olnud õpetlik ja väärtuslik kogemus. Apple’i nutitelefonide müük sõltub suuresti erinevate mudelite saadavusest, siis need osakaalud kuude lõikes veidi kõiguvad. Keskmiselt jääb osakaal müügist 11–12 % kanti. Kuna tegemist on hinnalt kallite seadmetega, siis käibest on see osakaal kaks korda suurem,” lisas ta.

“Eesti ei ole küll Apple’i-meelne maa, aga ka siin on sellel brändil oma tugev ja lojaalne austajaskond.”

“Apple’i seadmeid armastavad kliendid, kes väärtustavad puhast ning läbimõeldud disaini, laitmatut koostekvaliteeti ning ülimalt intuitiivset kasutajakogemust. Veidi lihtsustatult saab öelda, et need on seadmed, mida saab kasutada midagi mõtlemata – kõik lihtsalt toimib!”

“Vastus küsimusele, miks tahab klient iPhone’i, on kompromissitu kvaliteet ning kliendi hingeelu mõistmine. Maailmas on palju inimesi, kes ei armasta tehnoloogiat tehnoloogia pärast, vaid tahavad, et see nende elu lihtsamaks teeks ning soovivad, et telefon toimiks ilma probleemideta kogu kasutusaja jooksul.”

Kõige rohkem on laineid löönud iPhone 6

“Viimase aasta jooksul on kõige populaarsem mudel olnud iPhone 6. Veidi üldistades saab öelda, et pea pooled meie poolt müüdud iPhone’id on just 6-d olnud. Seda telefoni osteti väga palju siis, kui see oli veel värske mudel ning tema populaarsus jätkus ka siis, kui pärast 6S’i lansseerimist hind taskukohasemaks muutus,” lausus Ploomann.

“Ilmselt on peamiseks põhjuseks ühelt poolt saadavus, sest iPhone`i uuematel mudelitel on nõudlus alati suurem kui pakkumine. iPhone 6S saab oma müüginumbreid lähima poolaasta jooksul kindlasti veel parandada, sest ka see oli oodatud mudel ning kasutajad on selle soojalt vastu võtnud,” ütles jutu lõpetuseks Elisa tooteturunduse juht.

Kui leidsid kirjavea, palun anna meile sellest teada, märgistades kirjavea ja vajutades samal ajal alla klahvid Ctrl ja Enter.

Sony 2017. aasta World Photography Awards fotokonkurss ootab ka eestlaste fotosid

Eelmine lugu

Samsungi AddWash nutipesumasina arvustus: kas tulevik on kohal?

Järgmine lugu

Sulle võib ka meeldida:

More in Uudised