Facebook pole juba terve sajandi lubanud suhtlusvõrgustikku lisada vilkuvaid animeeritud bännereid.
Facebook’i looja Mark Zuckerberg arvas et need muudavad kasutajakogemuse halvemaks ning vähendavad veebisaidi liiklust. Facebook on hiljuti lubanud reklaamida videotega ning videote kõrval ei ole GIF animatsioonid enam midagi väga palju erinevat. Seetõttu lubabki Facebook nüüdsest lisada ettevõtetel GIF fromaadis reklaame ning postitada GIF faile ettevõtte kontole.
Wendy’s kiirtoidurestoran ja Coca-Cola’le kuuluv Brasiliia bränd Kuat on esimesed Facebookäi lehed, kes said GIF animatsioone postitada endi lehele. Wendy’s nimelise kiirtoidurestorani GIF näitab salati valmistamist ning Kuat’i GIF’il on tuntud Nyan kass, kes lendab.
Sotsiaalvõrgustik on lubanud tavainimestele GIF’ide üleslaadimise alates tänavu mai kuust, aga pole varem lasknud ettevõtetel laste lemmikuid GIF videokesi lisada.
GIF’id on suurepärased tumm- videod/ reklaamid. Heli polegi ju vaja, sest juba üks pilt räägib rohkem kui tuhat sõna..
Allikas: TechCrunch